Ми доставляємо замовлення по всій території України.
Терміни доставки замовлення залежить від наявності товарів складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі вибрані товари є в наявності, ми доставимо замовлення протягом 1 – 2 тижнів, залежно від віддаленості Вашого регіону. Якщо товар, що замовляється, відсутній на складі, то максимальний термін доставки замовлення може становити 8 тижнів. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якнайшвидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом перших 3 тижнів. У випадку, якщо частина товарів з Вашого замовлення через 3 тижні не надійшла на склад, ми відправимо всі товари, а потім за наш рахунок надішлемо Вам частину замовлення, що залишилася.
Способи оплати:
- Онлайн-оплата карткою
- Оплата в терміналі
- Безготівковий розрахунок
Інтернет-магазин – сайт, який має адресу в мережі Інтернет. Товар – продукція, представлена на продаж в інтернет-магазині.
Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення. Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару.
Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:
1. Загальні положення
- Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
- При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, що обумовлені цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет-магазину.
- Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.
2. Оформлення Замовлення
- Для оформлення замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є у наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або по телефону, вказаному Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде брак товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.
- Товар представлений у каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятись від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
- Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передоплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.
Відповідно до Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.
Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити таке:
- купити на витрачену суму інші товари з цього магазину
- повернути свої гроші за товар
- попросити продавця проінформувати, коли з'явиться товар, який підійде за кольором, розміром
- Варіант вибираєте ви. Але пам'ятайте, що ви не маєте користуватися товаром, який вам не підійшов.
4. Причини повернення товару
Формально в законі йдеться, що якщо ви купили товар, не користувалися ним, а потім у будь-який з 14 днів вирішили, що вам потрібен товар, наприклад іншого кольору, вам повинні змінити його. Але якщо потрібного кольору у продавця не виявитися, вам зобов'язані повернути гроші або запропонувати інші товари з асортименту, які є в магазині. Сцена з відомого фільму, де покупець шукав товар «такою ж, але з перламутровими пуговицями» вже не здається такою вже божевільною. Адже якщо ви просто передумали купувати товар (наприклад, купили дорогу річ, а потім вам знадобилися гроші) завжди можна запросити неіснуючий колір або розмір. І продавець буде змушений здійснити повернення.